Przejdź do treści

Regulamin usługi usunięcia wirusa

 

ARTYKUŁ 1. DEFINICJE

Użyte w niniejszym Regulaminie terminy oznaczają:

  1. Dane Klienta – wszelkie dane, mające charakter danych nieosobowych oraz danych osobowych, znajdujące się wewnątrz panelu administracyjnego CMS WordPress, w tym dane nieudostępniane.
  2. Dane Dostępowe – dane w postaci loginów, haseł i innych danych, które umożliwiają uzyskanie dostępu do Strony Internetowej Klienta.
  3. Klient – Przedsiębiorca, który zamawia Usługi za pośrednictwem Serwisu.
  4. Opłata – opłata za usługę usunięcia Wirusa ze Strony Internetowej uiszczana przez Klienta z dołu, na podstawie faktury VAT wystawionej przez Usługodawcę.
  5. Umowa – umowa o świadczenie Usług, zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem, drogą elektroniczną w następstwie złożenia przez Klienta Zamówienia na Usługi, przedstawienia Klientowi dokładnych warunków wykonania Usługi przez Usługodawcę i akceptacji tych warunków przez Klienta. Zakres praw i obowiązków Stron wyznacza treść Regulaminu.
  6. Usługa – zbiór usług świadczonych przez Usługodawcę podstawie Umowy, wyznaczony przez treść Regulaminu.
  7. Usługodawca – oznacza administratora Serwisu, którym jest:
    Dane rejestrowe: Pixel Perfect Paweł Lewczuk, ul. Słoneczna 39A, 05-180 Pomiechówek, NIP: 531-161-01-63
    Dane kontaktowe: telefon: 789 17 20 40, adres e-mail: kontakt@protectwp.pl.
  8. Przedsiębiorca – oznacza Klienta, który jest osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, osobą prawną albo jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która korzysta z Serwisu i Usług w celu związanym bezpośrednio z prowadzoną przez siebie działalnością zawodową lub gospodarczą.
  9. Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin, regulujący zasady świadczenia usług drogą elektroniczną, które polegają na realizacji usługi usunięcia Wirusa ze Strony Internetowej. Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  10. RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  11. Strony – oznacza Usługodawcę i Klienta.
  12. Strona Internetowa lub Strona – strona internetowa prowadzona przez Klienta oparta o system CMS WordPress.
  13. Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://protectwp.pl/usuwanie-wirusow-wordpress/
  14. Zamówienie – oznacza wyrażenie przez Klienta woli na odpłatne skorzystanie z usługi usunięcia Wirusa ze Strony Internetowej. Zamówienie składane jest przez Klienta w formie elektronicznej za pomocą dostępnego w Serwisie formularza. Złożenie Zamówienia stanowi ofertę zawarcia Umowy.
  15. Wirus – złośliwe oprogramowanie (malware) znajdujące się na Stronie Internetowej Klienta

 

ARTYKUŁ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki składania Zamówień na Usługi świadczone przez Usługodawcę na rzecz Klienta.
  2. Usługi polegają na usunięciu Wirusa ze Strony Internetowej Klienta. Szczegółowy zakres Usług jest opisany w artykule 4. Regulaminu.
  3. Usługi będą realizowane przez Usługodawcę lub działającego w jego imieniu podwykonawcę. Klient wyraża zgodę na korzystanie przez Usługodawcę z podwykonawców. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za działania podwykonawcy, jak za własne działania.
  4. Informacje zawarte w Serwisie stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  5. Warunkiem umożliwiającym korzystanie przez Klienta z Serwisu jest spełnienie wymagań technicznych opisanych w art. 9 Regulaminu.

 

ARTYKUŁ 3. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienia składane są za pośrednictwem Serwisu.
  2. W następstwie wypełnienia przez Klienta formularza Zamówienia oraz zaakceptowania Regulaminu, dochodzi do złożenia Zamówienia na usługę usunięcia Wirusa ze Strony Internetowej (oferta zawarcia Umowy).
  3. Złożenie zamówienia wymaga:
    1. podania następujących danych:
      1. dane rejestrowe w tym numer NIP Klienta;
      2. adres e-mail do kontaktu;
      3. adres Strony, która ma być objęta Usługami;
      4. Dane Dostępowe do panelu administracyjnego CMS WordPress;
      5. Dane Dostępowe do serwera FTP i link do systemu zarządzania bazą danych, np. phpMyAdmin (lub dostęp do panelu administracyjnego serwera);
      6. opis zauważonych nieprawidłowości i ewentualnie samodzielnie wykonanych przez Klienta czynności;
      7. opis nałożonych blokad przez administratora serwera (jeżeli zostały wykonane)
    2. zapoznania się z treścią Regulaminu oraz akceptacji jego treści.
  4. Klient na etapie składania Zamówienia ma możliwość zapoznania się z warunkami Regulaminu, które mogą zostać przez Klienta zapisane na trwałym nośniku (opcja zapisu lub wydruku). Poprzez wypełnienie i akceptację formularza Zamówienia, Klient potwierdza zapoznanie się z Regulaminem i wyraża zgodę na związanie się warunkami z niego wynikającymi, co potwierdza zaznaczeniem odpowiedniego pola (checkbox). Potwierdzenie zapoznania się z Regulaminem oraz jego zaakceptowanie jest warunkiem złożenia Zamówienia.
  5. Akceptując Regulamin Klient oświadcza, że posiada status Przedsiębiorcy i w zakresie korzystania z Usług nie jest konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. W przypadku Klienta, który jest osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, jest to osoba deklarująca wiek powyżej 16 roku życia.
  6. Po poprawnym wypełnieniu formularza Zamówienia i potwierdzeniu przez Usługodawcę, iż podane dane są prawdziwe, Usługodawca prześle Klientowi na podany przez niego adres e-mail potwierdzenie złożenia Zamówienia.
  7. Usługodawca niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 7 dni, nawiąże ponowny kontakt z Klientem i potwierdzi warunki świadczenia Usług, akceptując ofertę lub zaproponuje inne warunki świadczenia Usług lub odrzuci ofertę, gdy stwierdzi niemożliwość świadczenia Usług.
  8. Zawarcie Umowy następuje z chwilą zaakceptowania przez Klienta drogą e-mailową ostatecznych warunków świadczenia Usług przez Usługodawcę.
  9. Usługi będą świadczone przez Usługodawcę na rzecz Klienta zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu oraz ewentualnie innymi dodatkowymi ustaleniami Stron.

 

ARTYKUŁ 4. SZCZEGÓŁOWE ZASADY ŚWIADCZENIA USŁUG

  1. Usługa usunięcia Wirusa ze Strony Internetowej polega w szczególności na:
    1. Dokonaniu szczegółowej analizy problemu, w tym skanowania pod kątem występowania zagrożeń i wirusów
    2. Usunięciu zagrożenia – zneutralizowaniu infekcji, która występuje na Stronie Internetowej
    3. Zaktualizowaniu niezbędnych elementów (w tym również, w miarę możliwości, ustawień serwera), tak, aby WordPress i jego składowe elementy były aktualne
    4. Wykonaniu ponownego skanowania Strony Internetowej pod kątem występowania zagrożeń, aby mieć pewność, że wszystkie zagrożenia zostały pomyślnie usunięte
    5. Wykonaniu zabezpieczeń Strony Internetowej, aby zminimalizować ryzyko infekcji w przyszłości
    6. Przesłaniu Klientowi raportu z wykonanych prac, wraz z zaleceniami co do dalszego postępowania ze Stroną
  2. Jeżeli w trakcie realizacji Usługi okaże się, że Strona Klienta została całkowicie skasowana lub trwale uszkodzona przez złośliwe oprogramowanie w taki sposób, że nie jest możliwe jej poprawne odtworzenie, a Klient nie dysponuje odpowiednią kopią zapasową strony, Usługa nie będzie mogła zostać wykonana. W takim przypadku Usługodawca odstąpi od dalszego wykonywania Usługi i wystawi Klientowi fakturę VAT w wysokości 100 zł netto za wykonaną diagnozę.

 

ARTYKUŁ 5. OPŁATA ZA USŁUGI

  1. Opłata za usługę usunięcia Wirusa ze Strony Internetowej opłacana jest z dołu, na podstawie faktury VAT z terminem płatności wynoszącym 7 dni od dnia jej wystawienia.
  2. Faktura VAT będzie przesłana na adres e-mail Klienta wskazany do kontaktu.
  3. Klient zobowiązuje się do zapłaty Usługodawcy należnej mu Opłaty, w terminie wynikającym z faktury VAT na rachunek bankowy Usługodawcy tam wskazany. Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego Usługodawcy pełną kwotą należności.
  4. W przypadku opóźnienia w płatności faktury VAT Usługodawca uprawniony jest do naliczania odsetek ustawowych za opóźnienia w transakcjach handlowych.
  5. Klient oświadcza, że jest uprawniony do otrzymywania faktur VAT i upoważnia Usługodawcę do wystawiania faktur VAT bez podpisu odbiorcy oraz przesłania jej na adres e-mail Klienta wskazany do kontaktu.
  6. Klient zobowiązuje się do nie regulowania Opłaty w drodze płatności podzielonej (split payment).

 

ARTYKUŁ 6. DANE OSOBOWE

  1. Podanie przez Klienta danych osobowych na etapie składania Zamówienia jest dobrowolne, jednakże jest niezbędne w celu złożenia Zamówienia. Podane przez Klienta w procesie składania Zamówienia dane osobowe będą przetwarzane przez Usługodawcę w celu nawiązania i/lub realizacji Umowy.
  2. Szczegółowe informacje w przedmiocie przetwarzania danych osobowych spełniające wymóg obowiązku informacyjnego z RODO znajdują się w Polityce Prywatności pod adresem: https://protectwp.pl/polityka-prywatnosci/.
  3. W przypadku gdy dojdzie do zawarcia Umowy, Klient jako administrator danych osobowych powierza Usługodawcy na podstawie przepisów RODO przetwarzanie Danych Klienta, które mają charakter danych osobowych w zakresie określonym niniejszym Regulaminem.
  4. Powierzenie przetwarzania danych następuje wyłączenie w celu wykonania Usługi. Usługodawca będzie przetwarzał dane osobowe wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do wykonania Umowy.
  5. Usługodawca oświadcza, że dysponuje środkami umożliwiającymi prawidłowe przetwarzanie danych osobowych powierzonych przez administratora, w zakresie i celu określonym Umową.
  6. Usługodawca zobowiązuje się:
    1. podejmować wszelkie środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić odpowiedni stopień bezpieczeństwa, w tym środki o których mowa w art. 32 RODO ;
    2. uwzględniając charakter przetwarzania oraz dostępne mu informacje, pomaga Klientowi wywiązać się z obowiązków określonych w art. 32–36 RODO;
    3. pomagać Klientowi, poprzez odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, w wywiązywaniu się z  obowiązku odpowiadania na żądanie osoby, której dane dotyczą, w zakresie wykonywania jej praw określonych w art. 15-22 RODO;
    4. udostępniać Klientowi wszelkie informacje niezbędne do wykazania spełnienia obowiązków określonych art. 28 RODO oraz umożliwiać Klientowi lub audytorom przez niego upoważnionym przeprowadzanie audytów, w tym inspekcji.
    5. usunąć lub zwrócić po zakończeniu Umowy, zależnie od decyzji Klienta, wszelkie dane osobowe oraz usunąć wszelkie ich kopie, o ile Usługodawca nie będzie posiadał innej niż niniejsza Umowa podstawy do przetwarzania danych;
    6. informować niezwłocznie Klienta, jeżeli zdaniem Usługodawcy wydane mu polecenie stanowi naruszenie RODO lub innych przepisów o ochronie danych;
    7. stosować się do ewentualnych wskazówek lub zaleceń, wydanych przez organ nadzoru lub unijny organ doradczy zajmujący się ochroną danych osobowych, po uprzednim poinformowaniu Klienta.
  7. Usługodawca nie jest zobowiązany do wykonania polecenia Klienta dotyczącego stosowanych środków zabezpieczenia  danych osobowych, w sytuacji gdyby ich zastosowanie mogło spowodować zagrożenie bezpieczeństwa danych osobowych.
  8. Strony uznają niniejszą Umowę za udokumentowane polecenie Administratora w rozumieniu art. 28 ust. 3 lit. a w związku z art. 29 RODO. Usługodawca będzie przetwarzać dane osobowe zgodnie z tym poleceniem. Polecenie dotyczy Usługodawcy oraz osób działających z jego upoważnienia.
  9. Usługodawca informuje, iż w ramach korzystania przez niego z usług podmiotów trzecich, w tym w zakresie podpowierzenia przetwarzania danych osobowych, dane osobowe mogą być przekazywane do państwa trzeciego (podmioty spoza UE). Odnosi się to do dostawców usług w zakresie hostingu kopii bezpieczeństwa Danych Klienta. Usługodawca gwarantuje, iż korzystać będzie z usług tylko takich podmiotów, które podlegają prawu zapewniającemu odpowiedni stopień ochrony danych osobowych. Usługodawca będzie korzystał z usług dostawców gwarantujących odpowiedni stopień ochrony danych, co znajdzie potwierdzenie w deklaracjach dostawców w zakresie poszanowania prywatności i praw wynikających z RODO lub będzie potwierdzone standardowymi klauzulami umownymi lub innymi decyzjami Komisji Europejskiej.
  10. Klient upoważnia Usługodawcę do nadawania upoważnień do przetwarzania danych osobowych wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach i odpowiednio przeszkolonych do prawidłowego wykonania Umowy oraz jednocześnie osobom, które zapewnią zachowanie poufności powierzonych danych osobowych. Usługodawca we własnym zakresie prowadzi wykaz upoważnionych osób. Usługodawca na żądanie Klienta w terminie 14 dni od daty jego otrzymania, przekaże informacje o osobach upoważnionych.
  11. Poprzez zawarcie Umowy Klient udziela Usługodawcy zgody na podpowierzenie przetwarzania danych osobowych na rzecz: Responsivo Przemysław Rąk, NIP: 953-254-72-02; GoDaddy.com LLC oraz Dropbox International Unlimited Company (Podprocesorzy).

 

ARTYKUŁ 7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za:
    1. prawidłowość podanych przez siebie danych w ramach Zamówienia;
    2. działania podejmowane samodzielnie lub przez inne osoby na Stronie lub Sklepie Internetowym;
    3. udostępnienie Danych Dostępowych innym osobom oraz za poziom bezpieczeństwa stosowanych przez Klienta Danych Dostępowych.
  2. Usługodawca nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za wystąpienie wadliwości działania Strony Internetowej:
    1. w sytuacji gdy dochował należytej staranności przy realizacji swoich zobowiązań wynikających z Umowy;
    2. gdy Strona nie działa z przyczyn leżących po stronie dostawcy hostingu lub innego podmiotu odpowiedzialnego za techniczną stronę funkcjonowania;
    3. za błędy w działaniu wynikłe z modyfikacji Strony Internetowej lub ustawień dokonanych samodzielnie przez Klienta lub podmiot trzeci działający na jego zlecenie;
    4. za nieprawidłowe działanie Strony wynikłe z niezapewnienia przez Klienta wymaganych parametrów technicznych np. w zakresie hostingu;
    5. za udostępnianie przez Klienta osobom trzecim Danych Dostępowych ani za ich złamanie i wynikające stąd skutki;
    6. z powodu siły wyższej opisanej w art. 10 Regulaminu.
  3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za gromadzone oraz publikowane za pomocą Strony Internetowej przez Klienta treści oraz dane i nie wykonuje jakiejkolwiek kontroli działań Klienta w tym zakresie.
  4. Usługodawca ponosi pełną i nieograniczoną odpowiedzialność w sytuacji, gdy odpowiedzialność taką przewidują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa. W pozostałych przypadkach odpowiedzialność Usługodawcy, niezależnie od podstawy prawnej jej dochodzenia, ograniczona jest wyłącznie do strat rzeczywistych, z tym zastrzeżeniem, że łączna odpowiedzialność Usługodawcy na podstawie Umowy nie przekroczy kwoty równej wartości sumie zapłaconego przez Klienta na rzecz Usługodawcy wynagrodzenia, w okresie roku od dnia wystąpienia szkody. Odpowiedzialność za utracone korzyści (przychody lub klientów) jest wyłączona.

 

ARTYKUŁ 8. ROZWIĄZANIE UMOWY

  1. Umowa może zostać rozwiązana za porozumieniem Stron w każdym czasie.
  2. Ze względu na charakter Usług, wymagający niezwłocznego działania ze strony Usługodawcy, po zaakceptowaniu przez Klienta warunków wykonania Usług Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy.
  3. Usługodawca zastrzega sobie możliwość odstąpienia od Umowy przed rozpoczęciem wykonywania prac, w szczególności gdy Klient nie przekaże Usługodawcy wymaganych Danych Dostępowych do Strony Internetowej Klienta lub gdy warunki techniczne nie pozwalają na należyte wykonanie Usługi (np. gdy nie istnieją aktualizacje do wykorzystywanego oprogramowania lub w przypadku sytuacji opisanej w art. 4 ust. 2 Regulaminu).
  4. Umowa wygasa na skutek jej wykonania.

 

ARTYKUŁ 9. WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. Dla prawidłowego działania Serwisu nie jest koniecznie spełnienie szczególnych wymogów przez komputer lub inne urządzenie użytkownika. Wystarczające są:
    1. dostęp do Internetu,
    2. standardowy system operacyjny,
    3. standardowa i aktualna przeglądarka internetowa,
    4. aktywny adres e-mail – wyłącznie do złożenia Zamówienia.
  2. Samo przeglądanie zawartości Serwisu możliwe jest anonimowo, tj. bez konieczności podawania jakichkolwiek danych. Złożenie Zamówienia za pośrednictwem Serwisu wymaga podania danych wskazanych w art. 3 Regulaminu.
  3. W sytuacji, gdy Klient napotka na problemy techniczne z dostępem do Serwisu lub jego poszczególnymi funkcjonalnościami może przesłać zgłoszenie do Usługodawcy na adres e-mail: kontakt@protectwp.pl.
  4. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości korzystania przez Klienta z Serwisu w następstwie niespełnienia przez Klienta wymagań technicznych.

 

ARTYKUŁ 10. GWARANCJA

  1. Usługodawca udziela gwarancji na wykonaną Usługę na okres 14 dni od dnia jej wykonania.
  2. Jeżeli w okresie trwania gwarancji Strona Internetowa zostanie ponownie zainfekowana, Usługodawca zobowiązuje się bezpłatnie wykonać Usługę usunięcia Wirusa w terminie maksymalnie 7 dni od momentu otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. W takim przypadku, po wykonaniu Usługi okres gwarancji ponownie zaczyna bieg.
  3. Usługodawca może odmówić zrealizowania gwarancji w sytuacji, kiedy Klient nie wdrożył przesłanych mu przez Usługodawcę zaleceń lub naraził Stronę Internetową na ponowną infekcję złośliwym oprogramowaniem poprzez udzielenie dostępu do niej osobom nieuprawnionym lub instalację wtyczki albo motywu z nieoficjalnych źródeł.
  4. Strony mogą zdecydować o przedłużeniu okresu gwarancji na podstawie odrębnych ustaleń.

 

ARTYKUŁ 11. SIŁA WYŻSZA

  1. Strony są zwolnione od odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy, jeżeli na realizację jej postanowień miała wpływ siła wyższa.
  2. Przez pojęcie siły wyższej Strony zgodnie rozumieją zdarzenie nagłe, zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niezależne od Stron, któremu nie można zapobiec, ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: atak hakerski, klęski żywiołowe lub stany nadzwyczajne jak np. stan pandemii lub epidemii; niezapowiedziane przerwy w dostawie energii elektrycznej; strajki o zasięgu krajowym; akty władzy państwowej np. stan wojenny, stan wyjątkowy; działania wojenne, akty sabotażu i terroryzmu; blokady i embarga niezależnie od ich statusu prawnego.
  3. W przypadku wystąpienia siły wyższej Strona dotknięta jej działaniem, niezwłocznie, nie później jednak, niż w ciągu dwóch dni od kiedy nawiązanie komunikacji stanie się możliwe, przekaże drugiej Stronie pisemną informację o zaistnieniu siły wyższej i jej przewidywanych skutkach dla realizacji Umowy oraz, o ile będzie to możliwe, przedstawi niebudzące wątpliwości dokumenty potwierdzające jej wystąpienie.
  4. Strony niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu pięciu dni roboczych od dnia otrzymania powyższej informacji uzgodnią tryb dalszego postępowania w przedmiocie realizacji Umowy

 

ARTYKUŁ 12. REKLAMACJE

  1. Klient może złożyć do Usługodawcy reklamację na działanie Serwisu lub wykonane Usługi w formie wiadomości e-mail na adres e-mail: kontakt@protectwp.pl, z dopiskiem „Reklamacja”. Reklamacja powinna zawierać co najmniej dane Klienta, adres e-mail do kontaktu, opis zgłaszanych zastrzeżeń oraz oczekiwany sposób rozstrzygnięcia sprawy.
  2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia dla prawidłowego jej rozpatrzenia, Usługodawca zwróci się do składającego reklamację na adres e-mail podany do kontaktu, o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie i terminie. Nastąpi to przed rozpoczęciem procesu rozpatrzenia reklamacji.
  3. Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana będzie na wskazany przez Klienta adres e-mail do kontaktu.

 

ARTYKUŁ 13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Wszelkie spory związane z realizacją Umowy będą rozstrzygane przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Usługodawcy.
  2. Usługodawca ma prawo wprowadzać w każdym czasie zmiany do Regulaminu, jednak nie będą one obowiązujące dla Klientów, którzy przed wprowadzeniem tychże zmian zawarli Umowę z Usługodawcą.
  3. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu jest w części lub całości nieważne z powodu jego niezgodności z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, to Regulamin w pozostałej części pozostaje w mocy i interpretuje się go w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa tak, aby zachować możliwie najwierniej sens postanowienia nieważnego.
  4. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu Cywilnego, Ustawy Prawo Autorskie i prawa pokrewne, Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną oraz Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, a także przepisy RODO.

Skontaktuj się